Q & A

Oftest stillede spørgsmål og svar

Hvor tit skal måleren aflæses?
Tranegilde Fjernvarme fjernaflæser alle kunders målere månedligt. 

Hvordan afregnes varmeforbruget? 
Hver måned sender Tranegilde Fjernvarme en regning for månedens registrerede varmeforbrug i MWh. Du kan finde årets takstblad på her på hjemmesiden

Hvordan kan jeg følge med i udviklingen af mit varmeforbrug? 
Som kunde hos Tranegilde Fjernvarme kan du logge ind og følge dit varmeforbrug i eForsyning. Du kan også downloade en app til eForsyning på App Store/Google Play. Søg "eForsyning". Du skal bruge forbrugernummer og web pinkode for at bruge appen første gang. Du finder koderne på den seneste opgørelse fra os. Kontakt os, hvis du er i tvivl. tranegildefjernvarme@veks.dk
Log in til eForsyning, Tranegilde Fjernvarme

Hvad skal jeg huske, når jeg flytter?
Log ind på eForsyning og brug flytteformularen. 
eller 
send en mail til tranegildefjernvarme@veks.dk. Af mailen skal fremgå fraflytningsdato, fraflytterens nye adresse, indflytterens adresse samt cvr. nummer, hvis det drejer sig om en virksomhed. Derudover skal du oplyse dit telefonnummer og din mailadresse. Du behøver ikke indsende målerdata, da vi som nævnt fjernaflæser din måler.

Generelle spørgsmål vedrørende din faktura
Spørgsmål vedrørende faktura kan rettes til Tranegilde Fjernvarme via mail tranegildefjernvarme@veks.dk
Du er også velkommen til at ringe 43 66 44 00. Telefontid: 9-15 – fredag 9-13.
Vi har desværre ikke mulighed for at sende din faktura via mail, men den fremgår både af din betalingsservice og eForsyning. 

Har du spørgsmål af mere teknisk karakter kan vi henvise til FAQ på  www.fjernvarme.info
Her kan man blandt andet få information om dårlig afkøling, markante ændringer i forbrugsmønstre, dryppende rør mm.